Leuk dat je lid wilt worden van onze vereniging!

Geef allereerst aan voor welke groep je jezelf wilt aanmelden: de judogroep, het ouder kind judo, of de conditiegroep.

Wil je jezelf aanmelden voor ouder kind judo vul dan de gegevens van het kind in.

Wil je graag meerdere telefoonnummers of e-mail adressen doorgeven, vul deze dan achter elkaar in bij het betreffende veld.

Als er bijzonderheden zijn waar we tijdens trainingen en of activiteiten rekening mee moeten houden, geef dit dan bij het veld 'opmerkingen' aan.

Door onderaan 'akkoord persoonsgegevens' aan te vinken, ga je er ermee akkoord dat we je persoonsgegevens mogen verwerken.

Door onderaan 'akkoord beeldmateriaal' aan te vinken, ga je ermee akkoord dat er tijdens verenigingsactiviteiten beeldmateriaal gemaakt mag worden en dat dit vervolgens gepubliceerd kan worden.

Formulier wordt geladen ...