Conditiegroep

Wij bieden je de mogelijkheid om betaalbaar te sporten samen met mensen van alle leeftijden. Vanaf 16 jaar ben je bij ons welkom en er is geen maximale leeftijd.

Met deze gezellige groep mensen werken wij op een leuke en speelse wijze aan onze conditie. Wij houden door allerlei sporten, spellen, oefeningen en conditietrainingen onze spieren soepel en sterk. Daarnaast zijn er buiten het sporten nog vele leuke activiteiten samen met de senioren judoka's.

Trainingstijd

Maandagavond

20.15 – 21.45 uur

Jeugdleden 16-17 jaar  €85,- per jaar
 18 jaar en ouder  €110,- per jaar

Ieder derde lid van een gezin of meer betaalt slechts halve contributie!

Betaling gaat per factuur.

De contributie wordt eens per jaar door ons geïnd.

Bij instroming gedurende het seizoen wordt contributie naar rato verrekend.

Sporthal de Kruisweide
5975 AN Sevenum

Vanaf 16 jaar kun je lid worden. Heb je interesse, kom dan gewoon een keer bij ons kijken of nog beter: doe gewoon mee! De eerste drie lessen zijn namelijk geheel vrijblijvend.  Op de trainingsavonden kun je  informatie krijgen bij de trainer, of mail naar info@judoclubsevenum.nl

Direct aanmelden? Klik dan hier voor het inschrijfformulier.

Afmelden?

Wil je het lidmaatschap bij de vereniging opzeggen? Stuur dan een mailtje naar info@judoclubsevenum.nl. Graag zouden we van je willen weten waarom je jezelf af wilt melden.